ELHANDELSKUNDER:
Du som är elhandelskund hos oss och har timavtal har fått en felaktig faktura i april för mars månads förbrukning. Dina värden för 20 mars och 27 mars har helt uteblivit på fakturan, orsaken är ett systemfel.
Det här kommer att justeras på fakturan som ni får nu i maj.
Observera att detta endast påverkar kunder med timavtal.
Vi ber om ursäkt för misstaget och om ni har några funderingar så är ni varmt välkomna att kontakta kundservice.
Mån – tors 08.00 – 15.00
Fredagar 08.00 – 12.00
Lunchstängt 12.00 – 13.00
Besök oss för hjälp med el, värme, energieffektivisering och elnät.
Vi kan också hjälpa till med produkter som solceller,
Ngenic smart värmestyrning, elbilsladdare, HVO och
träpellets.
Besökstider mån till fre kl. 08.00-15.00 med lunchstängt kl. 12.00-13.00